مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ملت ایران شکست ناپذیر است چرا که به خداوند تکیه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا در کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و شکست ناپذیر است و این قدرتش را از اسلام و اهل بیت به دست آورده است .

سرلشکر صفوی افزود: آمریکایی‌ها در مقابل فرهنگ و تمدن ملت ایران و از لحاظ اقتصادی در مقابل چین شکست خواهند خورد.

وی اضافه کرد: آمریکا دیگر کشور ۴۰ سال قبل نیست و به زودی مجبور می‌شود که فرار کند.

سرلشکر صفوی افزود: جمهوری اسلامی ایران همچون زمان دفاع مقدس یک رهبر فرزانه دارد که توانسته است در طوفانی که اطراف ایران به وجود آمد کشور را امن نگه دارد.

وی اضافه کرد: کشورانی همچون آمریکا با داشتن رهبرانی نادان به ذلت کشیده می‌شوند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به حزب الله لبنان گفت: آن‌ها یک هزار شهید در سوریه دادند و آمریکا و اسرائیل از حزب الله لبنان به عنوان یک ارتش متحد اسلامی بیم دارد.

سرلشکر صفوی افزود:در زمان دفاع مقدس کشور‌هایی مانند آمریکا، شوروی و اروپایی ها از صدام دفاع و آن‌ها را در این جنگ یاری کردند.

وی اضافه کرد: امروز کشور روسیه در کنار ایران قرار گرفته است  و در موضوع سوریه با جمهوری اسلامی ایران همکاری دارد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت : امروز حتی روابط دوستانه با عراق و اسرائیل هم با برخی کشورهای عربی در مقابل ایران هم پیمان شده اند و این در زمان جنگ نبود که خیانت به آرمان فلسطین است و در این میانه امریکا بازیگر اصلی است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: گفت : رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس، ۵۷ درصد درآمد ناخالص ملی کشورش را وارد جنگ کرد در حالی که ایران تنها از ۱۲ درصد درآمد ناخالص ملی برای مقابله استفاده کرد.

سرلشکری صفوی افزود : امروز هم امریکا و هم پیمانانش در ائتلاف منطقه‌ای خود، علیرغم هزینه کرد میلیارد‌ها دلار نفتی، دستاوردی نداشته اند و پیروزی در برابر جبهه تکفیری، متعلق به ائتلاف محور مقاومت با مرکزیت جمهوری اسلامی است.

سردار سرلشکر صفوی افزود: ایستادگی در دفاع مقدس، همه جانبه بود و در زمینه اقتصادی با وجود کاهش تولید و فروش حدود یک و نیم میلیون بشکه نفت، چرخ اقتصاد کشور در حرکت بود؛ و امروز نیز با همراهی و همدلی مردم و دولت، عبور از مشکلات اقتصادی امکانپذیر است. 

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی در سالهای اخیر اضافه کرد: کشورمان از ظرفیت های سرزمینی خوبی برخوردار است و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی هم اتکا به این ظرفیت ها در تولید ثروت و اشتغال است. 

 سرلشکر صفوی اضافه کرد :  همچنین  باید ملت ایران و دولت با هم متحد باشند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ملت ایران شهدا را چراغ هدایتش می‌داند چرا که خون شهدا، عزت، عظمت و امنیت را برای ۸۰ سال آینده ایران تضمین کرد.

سرلشکر صفوی افزود: یکی از بهترین اهداف کنگره شهدا این است که روحیه ظلم ستیزی را در بین جوانان ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: خون شهدا و اشک چشم مردم ایران بود که راه کربلا و اربعین را باز کرد و راه قدس را هم باز خواهد کرد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به شهدای دانش آموزی گفت: این شهدا با پیکر نحیف خود توانستند ارتش صدام را شکست دهند و ما مدیون خون آنان هستیم.

سرلشکر صفوی افزود: استکبار بعد از پیروی انقلاب اسلامی با راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران قصد داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند که شکست خورد.

وی اضافه کرد: امروز هم استکبار قصد دارد که اراده خود را به ما تحمیل کند و هرگز به هدف خود نخواهد رسید.

انتهای پیام/

کنگره سه هزار شهید استان قزوین

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار