مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس از گردهمایی دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو با حضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شعبانی مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو با حضور نمایندگان افزون بر ۶۰ کشور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری ایران و دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو (سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی) از ۳۵ کشور اسلامی در مرکز استنادی علوم جهان اسلام، امروز و فردا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس، تقویت شبکه علمی و تحقیقات در کشور‌های عضو این سازمان است و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم برای حضور در این اجلاس وارد شیراز شد.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو سخنرانی می‌کند.

شعبانی گفت: از دیگر برنامه‌های این اجلاس، تشریح برنامه‌های جاری سازمان آیسسکو برای دبیران کل کمیسیون‌های ملی این سازمان است.

آیسسکو یا سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی یا ISESCO (به انگلیسی: Islamic Educational Scientific and Cultural Organization) یک سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که در مه سال ۱۹۷۹ تأسیس شد.

انتهای پیام/ن

اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار