ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان 361 جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را کشف و توقیف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ " علي پوركاوه "فرمانده انتظامی شهرستان کاشان  با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران پليس آگاهي شهرستان كاشان در راستاي اجراي عملیات مرصاد 14 و در پیروی از منويات مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا به منظور حمايت از كالاي ايراني به يك دستگاه خودروی وانت نيسان   مشكوك و آن را متوقف كردند .

وی افزود : پس از توقف خودرو ماموران طي بازرسي از آن تعداد 361 جفت كفش خارجي که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق حمل می شدند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را 400 ميليون ريال اعلام کرد: گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ پورکاوه همچنین از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر و کشف 2 کیلوگرم تریاک از آنان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای عملیات مرصاد14 تعداد 14 سارق نیز دستگیر شدند که 11 نفر آنها سارق منزل، یک نفر سارق کش روزن ، یک نفر سارق داخل خودرو و یک نفر سارق سیم برق بودند.

 

انتهای پیام/م

 

توقیف کفش قاچاق در کاشان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.