کمپانی بازی سازی Electronic Arts تریلر جدید از بازی Battlefield V منتشر کرده که زمان عرضه آن را مشخص کرده است.

تریلر جدید بازی Battlefield V منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی Electronic Arts که همه ما آن را با عناوین ورزشی مانند FIFA و NFL می‌شناسیم، یک بازی سبک شوتر هم در کارنامه خود دارد. این عنوان Battlefield است. Battlefield عنوان محبوبی در بین طرفداران شوتر اول شخص است که با گرافیک داستان پیش رونده سریع خود، توانسته است جایی در دل گیمرها باز کند به گونه‌ای که عده زیادی منتظر هستند تا سری جدید از آن منتشر شود. کمپانی EA بالاخره به انتظارها پایان خواهد داد و این بازی را در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) امسال روانه بازارها خواهد کرد اما پیش از آن تریلری سینمایی از آن منتشر کرده است و تاریخ رسمی عرضه آن را مشخص کرده است.

عنوان Battlefield V داستانی درباره جنگ جهانی دوم دارد که گیمر باید با کنترل کاراکترهای مختلف در طول بازی و همچنین کنترل وسایل نقلیه استفاده شده در طول جنگ جهانی، نیروهای خود را جلو ببرد و موفق به شکست دشمن و تسخیر مناطق گرفته شده توسط دشمن شود. این بازی همانند سری بازی‌های Call of Duty سرعت بالایی در پیشروی در داستان دارد و همچنین طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

گفتنی است، Battlefield V قرار است در تاریخ 24 آبان روانه بازار شود. این بازی مهیج برای دو کنسول خانگی Xbox One و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

پیش از این، بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای کنسول‌های بازی خانگی منتشر شده است و توانسته است با جهان باز خود، گیمرهای زیادی را به خود جذب کند به گونه‌ای که احتمال دارد به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود.


بیشتر بخوانید: تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

تریلر سینمایی و جذاب از Battlefield V منتشر شد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.