مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:در یک اقدام غیراخلاقی افرادی اقدام به آتش کشیدن یک کفتار به همراه دو توله اش در فیروزه کرده اند.

با عوامل آتش زدن کفتار در فیروزه برخورد قضایی می‌شود/پیگیری قضایی برای برخورد با عاملان این جنایت در حال انجام است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویری مبنی بر سوزاندن سه کفتار در فیروزه گفت: پس پیگیری موضوع مشخص شد این خبر صحت دارد که چند جوان اقدام به سوزاندن لانه کفتار در محل زیستگاه آن کرده اند.

وی تصریح کرد: محل لانه این گونه در کال ماروس روستای نجف آباد از توابع شهرستان فیروزه قرار دارد که در اقدامی غیراخلاقی چند نفر اقدام به سوزاندن لانه این حیوان و به آتش کشیدن یک قلاده کفتار و دو توله همراهش کرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اقدامات برای شناسایی این افراد که بطور حتم از اهالی روستا‌های اطراف هستند در حال انجام است. این نحوه برخورد با حیوانات به هیچ وجه پذیرفته نیست و به همین دلیل پیگیری قضایی برای برخورد با عاملان این جنایت در حال انجام است.

وی افزود: این اقدام غیرانسانی سه شنبه هفته پیش رخ داده و به دلیل سه روز تعطیلات رسمی پیگیری آن کند بود، اما از امروز پیگیری امور برای شناسایی و برخورد قانونی با عاملان این جنایت زیست محیطی با شتاب در  حال انجام است.
 
منبع/ایرنا
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آتش کشیدن یک قلاده کفتار و دو توله اش در فیروزه

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.