سایت انگلیسی HITC با انتشار گزارشی نوشت مدافع چپ تیم ملی ایران خریدی عالی برای گلاسکو رنجرز خواهد بود.

رسانه انگلیسی: میلاد محمدی خریدی عالی برای گلاسکو رنجرز و استیون جراردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت انگلیسی HITC در گزارشی به ابراز علاقه دو تیم اسکاتلندی سلتیک و گلاسکو رنجرز برای جذب میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران و باشگاه احمد گروزنی پرداخت و این بازیکن را خریدی عالی برای استیون جرارد سرمربی گلاسکو دانست.
HITC در این گزارش که تحت عنوان «گلاسکور رنجرز نمی‌تواند به سلتیک اجازه بدهد در رقابت برای جذب میلاد محمدی پیروزی شود» نوشت، تابستان گذشته بود که «سان» اسکاتلند گزارش داد، باشگاه گلاسکو رنجرز به فکر انتقال میلاد محمدی از تیم احمد گروزنی به ارزش ۲ میلیون پوند است، زیرا استیون جرارد قصد تقویت تیمش را دارد.
از پنجره تابستانی به بعد گلاسکو در آن منطقه از زمین به خوبی ظاهر شد. اما با توجه به این که رقیب دیرینه در تلاش هستند تا میلاد را به لیگ برتر اسکاتلند بیاورند. رنجرز در ماه ژانویه باید جذب این بازیکن ۲۵ ساله را در نظر داشته باشد.
نشریه سان این هفته اعلام کرد که سلتیک قصد دارد این بازیکن ملی پوش ایران را که در تابستان قراردادش با گروزنی به پایان می‌رسد، به خدمت بگیرد. ضمن این که، واتفورد نیز محمدی را را زیر نظر دارد.
باشگاه گلاسکو رنجرز گزینه‌های زیادی برای جناح چپ دفاعی خود دارد، اما نباید فرصت جذب میلاد محمدی را به عنوان یک بازیکن آزاد از دست بدهد.
گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که جیمز تاورنیر (مدافع راست رنجرز) احتمالا در ماه ژانویه توجه چند تیم را جلب کند، روزنامه دیلی تلگراف اخیرا گزارش داده است که وست بروم، کاپیتان رنجرز را زیر نظر دارد و برایتون ممکن است برای ابراز علاقه به این بازیکن وسوسه شود.
در همین حال، بورنا باریسیچ زمان زیادی را با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم کرد. اندی هالیدی در دفاع چپ بسیار خوب عمل کرده است و جان فلانگان به طور واضح یک خرید فوق العاده به عنوان بازیکن آزاد بوده است.

اما اضافه کردن به گزینه‌های خود - به خصوص هنگامی که تردید‌هایی درباره آینده تاورنیر وجود دارد - به نظر می‌رسد یک تصمیم عاقلانه باشد، به ویژه زمانی که بازیکن مدنظر بازیکن ملی پوشی است که می‌تواند در تابستان به صورت بازیکن آزاد در دسترس باشد.

محمدی همچنین می‌تواند گزینه‌های رنجرز را در عرض زمین بیشتر می‌کند، که اگر جرارد نتواند قرارداد قرضی رایان کنت را برای فصل آینده تمدید کند، وجود میلاد می‌تواند برای این تیم سودمند باشد.
محمدی می‌تواند هدفی لوکس برای رنجرز باشد، که احتمالا در ماه ژانویه به دنبال اولویت‌های دیگری خواهد بود. اما او با توجه به وضعیت قراردادش و این واقعیت است که رنجرز در حال ساخت تیمی است بتواند در چهار جبهه، از جمله در اروپا رقابت کند، می‌تواند یک خرید فوق العاده برای جرارد باشد.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که محمدی راهی شهر گلاسکو خواهد شد. جرارد باید تمام تلاشش را بکند تا اطمینان حاصل کند که ایبراکس مقصد میلاد محمدی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

گزارش رسانه انگلیسی درباره میلاد محمدی



انتهای پیام/


توصیه سایت انگلیسی به جرارد برای خرید میلاد محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار