شهردار برازجان گفت: پارکینگ ویژه موتورسیکلت بازار روز برازجان به بهره‌برداری رسید.

پارکینگ موتورسیکلت بازار روز برازجان راه‌اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسن محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان و بازاریان با موتورسیکلت در محوطه بازار روز همواره یکی از بزرگترین معضلات این بازار بوده که باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در تردد شهروندان در این بازار می‌شد.

وی افزود: این موضوع باعث ایجاد نارضایتی‌هایی برای شهروندانی شده بود که برای تهیه مایحتاج روزانه‌ی خود به بازار روز مراجعه می‌کردند و طبیعتا اختلال در نظم بازار و کار و کسب بازاریان را نیز به همراه داشت.

شهردار برازجان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت حل این معضل خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل و در جهت رفاه حال شهروندان به حول و قوه الهی و با تلاش و همت همکاران عزیزمان در حوزه معاونت اجرایی نسبت به جانمایی و آماده سازی محوطه‌ای جهت احداث پارکینگ موتورسیکلت اقدام گردید و پس از تکمیل و آماده‌سازی، این پارکینگ راه اندازی و در خدمت همشهریان عزیز برازجانی قرار گرفت.

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مراجعین بازار روز و کسبه‌ی این بازار، عدم وجود سرویس بهداشتی در دسترس بود که با تلاش همکاران شهرداری برازجان این مشکل نیز مرتفع گردید.

انتهای پیام/م

احداث سرویس بهداشتی در بازار روز برازجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.