استاندار اردبیل گفت: طرح های آمایش سرزمین به صورت همه جانبه اجرا شود تا مقدمه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در نقاط مختلف استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار بیان کرد: باید در اجرای طرح آمایش سرزمین به نقاطی که سرمایه گذاری در آن باید انجام شود، توجه شده تا متناسب با رشد جمعیت و ظرفیت های لازم به اشتغالزایی در منطقه نایل شویم.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط به دستگاه و شهرهای مربوطه، نیازمندی ها و ظرفیت ها را در طرح آمایش سرزمین بگنجانند.

استاندار اردبیل با اشاره به مهاجرفرستی در برخی شهرهای استان خواستار شناسایی نیازمندی های منطقه برای جلوگیری از مهاجر فرستی شد.

بهنام جو در ادامه خواستار جمع آوری اطلاعات مختلف جمعیتی، گردشگری، کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای تکمیل شدن طرح مطالعاتی آمایش سرزمین شد.

در این جلسه مشاور طرح آمایش سرزمین، مقدماتی از طرح خود را ارائه و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران برخی دستگاه های اجرایی ضمن اعلام نظرات ؛ آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط اعلام کردند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح آمایش سرزمین در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.