رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق گفت: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع شهر بدون پلیس در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرگرد علی اکبر عبادی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق گفت: به مناسبت ۱۳ آبان ماه یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع شهر بدون پلیس در دبستان دخترانه ۱۳ آبان برگزار و از بین آثار که بیش از ۹۰ نقاشی بود تعداد ۱۴ اثر  انتخاب و جوایزی به رسم یادبود به صاحب آثار  اهداء شد.

 سرگرد علی اکبر عبادی در جمع دانش آموزان پیرامون مهارت‌های ارتباطی و  قبول نکردن خوراکی و نوشیدنی از سوی افراد غریبه به دانش آموزان، آموزش داد و از آن‌ها خواست در مسیر رفت و برگشت مدرسه مراقب باشند و فریب افراد غریبه را نخورند و در صورت استفاده از سرویس مدارس، سر و دست خود را از خودرو بیرون نبرند  تا مشکلی در این رابطه پیش نیاید.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید بدانند برای حرکت در خیابان، تنها مجاز به حرکت از داخل پیاده رو هستند و نباید یکباره به وسط خیابان بروند و برای عبور از خیابان، در جایی که پل هوایی یا زیرگذر، موجود است حتما از آن استفاده کنند و در غیر اینصورت باید از جایی حرکت کنند که خیابان دارای خط کشی عابر پیاده است.

سرگرد عبادی افزود: برای حفظ سلامت و پیشگیری از تصادفات رانندگی،  از بازی کردن در خیابان‌ها خودداری کنید و در کوچه و خیابانها، اسکیت سواری نکنید و در مواقع استفاده از سرویس مدارس، تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی  مطالبی ارائه کرد  و از دانش آموزان خواست هیچ موقع عکس‌های شخصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند.

انتهای پیام/ی

مسابقه نقاشی شهر بدون پلیس در بافق برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار