مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم؛

انتخابات شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت : انتخابات شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری دانش آموزان است و این نوعی آموزش برای آینده آن‌ها در انتخابات مهمتر در سطح کشور است.

حبیب کاظمی نسب مدیر آموزش وپرورش شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت:  دانش آموزان در مدارس به پای صندوق‌های رأی رفته و نماینده‌های خود را انتخاب کردند و این نوعی آموزش برای آینده آن‌ها  در انتخابات مهمتر در سطح کشور است.

کاظمی نسب افزود: یکی از اهداف برگزاری این انتخابات تمرین دموکراسی و مسئولیت پذیری دانش آموزان است که آن‌ها برای در دست گرفتن امور آینده کشور آماده می کند.

مدیر آموزش و پرورش خاتم گفت: درمدت زمان ثبت نام کاندید ها، تبلیغات و برگزاری انتخابات شور و نشاط و جنب و جوش فراوانی بین دانش آموزان ایجاد می‌شود و این شور ونشاط در مدرسه لازم است.

وی ادامه داد: دانش آموزان منتخب در این انتخابات رابط بین کادر مدیریتی مدرسه و دانش آموزان هستند و مشکلات دانش آموزان با حضور آن‌ها رفع می شود.

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ۵٢ واحد آموزشی و با حضور چهار هزار و٣٠٠نفر دانش آموز شهرستان خاتم برگزار شد.

شورا دانش آموزی از سال ١٣٧۶ در سراسر کشور جمهوری اسلامی به منظور مشارکت دانش آموزان ارائه نظرات سازنده و استفاده از خدمات جمعی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

تمرین  مسئولیت پذیری دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار