دبیرسیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی در یزد گفت: مرحله بازبینی آثار ارسالی در دوبخش داستانی و مستند به جشنواره فیلم کوتاه رضوی آغاز شد.

مجید جوادیان زاده دبیرسیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی در یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:۵۰۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده که اعضای هیئت انتخاب جشنواره آثار ارسالی در دو بخش داستانی و مستند را از لحاظ کیفی و همخوانی با موضوع جشنواره انتخاب و به بخش داوری معرفی می‌کنند.

جوادیان زاده افزود: سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه به میزبانی شهریزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ملی بودن این جشنواره فرصتی فراهم شد تا از استان‌های دیگر برای تعامل و ایجاد این رویداد فرهنگی به یزد بیایند و این تعامل را ایجاد کنند.

دبیرسیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی در یزد گفت:برگزاری برنامه‌های جنبی و جلسات نقدوبررسی در جشنواره به سینمای استان کمک بسیاری می‌کند چراکه استان یزد با ثبت جهانی نیاز به یک زبان تصویری جهانی دارد که برگزاری این جشنواره‌های می‌تواند این زبان را ایجاد و تقویت کند.

انتهای پیام/ی

مرحله بازبینی آثار ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه رضوی در یزد آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار