کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: 5 تن مواد غذایی فاسد در ایام اربعین معدوم شد.

معدوم سازی  5 تن مواد غذایی آلوده در ایام اربعین/ حتی یک مورد مسمومیت در زوار نداشتیمخدادادیان کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در بازدیدهای که از مراکز تهیه و توزیع  مواد غذایی رستوران ها و موکب ها در استان کرمانشاه  در ایام اربعین  انجام شد 5 تن مواد غذایی کشف و معدوم شد.

وی افزود: از 81 موکبی که در سطح استان کرمانشاه از  پلیس راه بیستون تا تنگه مرصاد فعال بوند 62 موکب در شهرستان کرمانشاه قرار داشت.

کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بیان کرد: 23 مکان بین راهی  در قالب رستوران مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این ایام  پلمب شدند.

خدادادیان بیان کرد: روزانه 30هزار پرس غذا در موکب های شهر کرمانشاه توزیع میشد و  5هزار میان وعده و 25هزار وعده صبحانه نیز در این ایام بین زائران توزیع شد و خوشبختانه با این حجم بالای پذیرایی هیچ گونه مسمومیت غذایی و منابع ابی در شهر کرمانشاه در بین زائران  نداشتیم.

وی افزود: این یک موفقیت خوب  در زمینه بهداشت است که هیچ گونه  بیماری واگیر انفلو انزا  اسهال و مسمومیت در زائران اربعین در شهر کرمانشاه نداشتیم و از تمامی همکارانی که در زمینه بهداشت  تلاش کردند قدر دانی می کنم.

خدادادیان بیان کرد: 147 بار  از موکب ها در  کرمانشاه بازدید شد  و235 مورد از اماکن بین راهی و  3هزار بازدید  از منابع آبی 112  بازدید از چاه اب و تانکرهای تهیه آب  و 230 نمونه گیری  از آب و 1652 مورد کلر زنی انجام شده است.

انتهای پیام/ز

هیچ گونه  بیماری در زائران اربعین در شهر کرمانشاه دیده نشد

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.