مسوول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: سه هزار جلد کتابچه زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) در کردستان توزیع شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی گفت:  در راستای فرا رسیدن 28 صفر و سالروز رحلت پیامبراعظم(ص) توزیع سه هزار جلد کتابچه زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) در سطح استان انجام و بین مراکز فرهنگی، ادارات و سازمان‌ها، کانون‌های مساجد، موسسات قرآنی و مراکز فرهنگی استان توزیع شد.

وی با اشاره به جایگاه پیامبر اکرم(ص) میان مسلمانان افزود: تأسی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت(ع) موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت  است و باید راه و روش ایشان را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است جوانان و نوجوانان ما با ابعاد مختلف شخصیت پیامبراکرم(ص) این اسوه حسنه و نمونه انسان کامل، آشنا شوند و سیره و روش زندگی ایشان را در پیش بگیرند.

مسوول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه قرائت زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) امروز در مساجدجامع استان برگزار شد، بیان کرد: این ویژه برنامه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان در راستای آشنایی بیش از پیش مردم با شخصیت پیامبرعظیم‌الشأن اسلام مانند همچون سنوات گذشته در مسجد جامع سنندج نیز برگزار شد.

گلباغی اعلام کرد: چهار نفر از قاریان و مداحان استان در این ویژه برنامه به قرائت این زیارتنامه پرداختند و عموم مردم و کارکنان ادارات و مسوولان نیز در این مراسم شرکت کردند.

وی در پایان گفت: برگزاری مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) بسترساز ترویج فرهنگ و معارف ناب نبوی در بین اقشار مردم است.

انتهای پیام/م

قرائت زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) در مساجدجامع سنندج
 

برچسب ها: مناسبت مذهبی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.