رئیس پارک علم و فناوری استان همدان از برگزاری استارت‌آپ گردشگری و صنایع‌دستی در همدان خبر داد.

برگزاری استارت‌آپ گردشگری و صنایع‌ دستیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید کزازی، رئیس پارک علم و فناوری استان همدان در بازدید از دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری از برگزاری استارت آپ در حاشیه اجلاس خبر داد و افزود:این موضوع  زمینه‌ای برای عرضه گردشگری همدان به جهان دانست.

وی افزود: پارک علم و فناوری براساس داده‌های علمی و پژوهشی، گردشگری، صنایع‌دستی و سفال چالش‌های علمی را به روزآوری می‌‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری استارت‌آپ‌هایی برگزار می‌شود تا محققان داخل و خارج از کشور از جنبه‌های نرم‌افزاری و ارائه خدمات دست به جنبه‌های ناشناخته بزنند و به بعضی از جنبه‌ها که تا به حال توجه نشده، بیشتر مدنظر قرار گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان یادآور شد: بعضی استارت آپ‌ها به مرحله کسب و کار رسیده اما بعضی ایده‌ها که هنوز نوپا هستند را نیز پذیرفته‌ایم.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه اینگونه استارت آپ‌ها از ایده به مرحله کسب و کار در شرکت‌ها بر پایه گردشگری برسند، بیان کرد: 21 تا 24 آبان‌ماه همدان به عنوان نماینده ایران، میزبان میهمانان خارجی کشورهای مختلف عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری «UNWTO» است که استارت‌آپ‌ها نیز در این زمینه است.

کزازی هدف از برگزاری نمایشگاه ملی استارتاپ را جذب سرمایه‌گذاران خارجی شرکت‌کننده در اجلاس و تبادل نظر و کسب اطلاعات دانست.

انتهای پیام/ج


برگزاری استارت‌آپ گردشگری و صنایع‌ دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.