اخیرا تصاویر تازه‌ای از جدیدترین محصول شرکت پورشه یعنی نسخه 2020 اتومبیل Porsche 911 GT3 فاش شده است.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Porsche 911 بیش از 50 سال است که تولید می‌شود. موتور این سری خودرو همیشه مورد توجه متخصصان این حوزه بوده‌ است. از سال 1963 تا 1998 این مدل خودرو با موتور همرا با خنک کننده هوا تولید می‌شد. این نوع موتور به گردش هوا در جهت خنک کردن قسمت‌های داغ موتور متکی است. از سال 1998 تا به حال این موتور تغییرات فراوانی کرده است که یکی از آن‌ها تغیر خنک کننده هوا به سیستم آبی خنک کننده موتور احتراق داخلی است.

حال تصاویری جدید از خودرو Porsche 911 GT3 منتشر شده که گمانه زنی‌ها را در مورد ظاهر و عملکرد این خودرو افزایش می‌دهد. هرچند خودرو 911 از نسل 992 Porsche حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس (که هر ساله از ابتدا دسامبر در لس‌آنجلس برگزار می‌شود)، با ظاهر جدید خود معرفی می‌شود. گرچه به نظر می‌رسد خودرویی که ما در این تصاویر می‌بینیم، زمانی بیشتر از یک ماه تا معرفی نیاز دارد. اما مهم آن است که دلایل بسیار زیاد موجود به همراه این تصاویر ما را مطمئن می‌کند که Porsche 911 GT3 بعدی باید به‌طرز وحشتناکی سریع باشد.

در حالی که خودرو از جلوی دوربین رد می‌شود با نگاه دقیق‌تر به عقب خودرو می‌توان پنل‌های ناقصی را دید، نتیجه آن است که طبق انتظار ما کار ساخت این خودرو هنوز تمام نشده است. همچنین هنوز تعدادی نوار بر روی برش جلویی قرار دارد که طراحی ورودی‌های هوا را مخفی نگه‌ می‌دارد.

در حال حاظر تنها چیزی که می‌توان گفت آن‌ است که صدای سوت موتور‌ خودرو‌های 911 در این مدل وجود ندارد. این نشان می‌دهد که هنوز GT3 هیولایی است که نفس می‌کشد و منابع مختلفی گزارش داده‌اند که میل لنگ 4.0 لیتری از GT3 فعلی در نسل آینده رونمایی خواهد شد. البته اطلاعات فوق هنوز به‌ طور رسمی تایید نشدند و ما در مورد افزایش قدرت پنهانی این خودرو چیزی نمی‌دانیم. همیشه این احتمال وجود دارد که پورشه موتور متفاوتی در انبار داشته باشد.

در ادامه تصاویر مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

تصاویر مخفیانه هیولای بعدی شرکت پورشه را ببینید +عکس

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.