رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: زیارت رسول اکرم(ص) در روز 28 صفر در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان قرائت می شود.

زیارت رسول اکرم(ص) در امامزاده عبدالله(ع) همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: صبح روز 28 صفر ساعت 10:45 صبح در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان زیارت رسول اکرم (ص) قرائت می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه هم‌زمان با روزهای آخر ماه صفر مراسم عزاداری و سوگواری رحلت جانسوز پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در سه شب متوالی برگزار می‌شود، گفت: این مراسم از 15 آبان ماه به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ثابت عیار سخنران و احمد گلپریان و مهدی روحی مداح این مراسم هستند.

وی بیان کرد:‌ در اکثر امامزادگان شاخص همدان مراسم عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی ابن موسی رضا(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه به تبیین سیره نبوی در این برنامه‌ها می‌پردازیم، یادآور شد:‌ شیفتگان و دلدادگان به خاندان آل‌الله می‌توانند در این مناسبت‌ها شرکت کنند و از فضای معنوی بهره‌مند شوند.

حسینی تصریح کرد:آشنایی مردم با روش زندگی امام حسین(ع) و سایر بزرگان دینی را عاملی در  رفع فساد و مشکلات اقتصادی جامعه دانست و افزود: باید از این فرصت‌ها نهایت بهره را در اصلاح مشکلات استفاده کرد.

انتهای پیام/غ

زیارت رسول اکرم(ص) در امامزاده عبدالله(ع) همدان قرائت می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
زیارت حضرت رسول