نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مانور اربعین دشمنان را حیران کرده و آنها از شدت شرمندگی سر به زیر هستند.

دشمن با دیدن اربعین شرمنده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در گردهمایی عزادان همدانی در میدان امام خمینی(ره) به مناسبت اربعین حسینی با بیان اینکه آنهایی که حسین را زیارت می‌کنند او را در عرش زیارت می‌کنند، افزود:  تجمع بزرگ اربعین در گوشه و کنار کشور و البته در کربلای حسینی بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه روزهای عاشورایی و کربلایی نباید فراموش نشود چرا که رستگاری بشر در دسترس است، اظهارداشت: ما هرچه داریم از برکت عاشورا است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های جهان از شرمندگی و یا دشمنی عظمت اربعین حسینی را به تصویر نمی‌کشند، ادامه داد: این افتخار و نعمت بزرگ تنها از آن مسلمانان است.

محمدی بیان کرد: آن روزی که بدن‌های چاک چاک شهیدان را در بیابان رها کردند و گمان کردند طعمه حیوانان صحرا است، اکنون چشم باز کنند و ببینند که اربعین حسینی چگونه در جهان نور افشانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اربعین تضمین کرده بشریت از ذلت نجات یابد، گفت: این اجتماع زیبای شما را دنیا ببیند و بداند که این شروع ماجرا است.

انتهای پیام/ج

دشمن با دیدن اربعین شرمنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.