استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل از مناطق دارای استعداد گردشگری است و توسعه این بخش می تواند افزایش اشتغال در حوزه های مختلف را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ا‌کبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال بررسی طرح های اشتغالزای حوزه گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت:با برنامه ریزی هایی که در حوزه گردشگری انجام شده تا پایان سال جاری بیش از ۱۳۰۰نفر در این بخش شاغل می شوند.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال برای سال های مختلف برنامه ریزی شده است اظهار کرد: تعداد شاغلین طرح های در دست اجرا حوزه گردشگری قابل توجه خواهد بود و نتیجه این طرح ها در سال های آتی مشخص می شود.

بهنام جو با بیان اینکه تکلیف پروژه های در حال اتمام سال جاری باید مشخص شود افزود: عوامل حوزه اقتصادی اسامی و لیست افرادی را که تاکنون در بخش های مختلف صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی مشغول به کار شده اند احصا و راست آزمایی نیز برای آمارهای ارایه شده انجام شود.

استاندار اردبیل گفت: با شروع فصل سرما باید طرح زمستان بیدار را جدی گرفته و ایجاد بستر مناسب برای این طرح از وظایف دستگاه های متولی است.

انتهای پیام/ع

اشتغالزایی حوزه گردشگری

 

برچسب ها: گردشگری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.