اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان پنج میلیون افغانی به صندوق حمایت از خبرنگاران کمک کرد.

اشرف غنی پنج میلیون افغانی به صندوق حمایت از خبرنگاران کمک کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان پنج میلیون افغانی به صندوق حمایت از خبرنگاران کمک کرد.

میرعلی اصغر اکبر زاده، رئیس دارالانشای صندوق حمایت از خبرنگاران روز گذشته در یک نشست خبری، با انتقاد از رئیس جمهور، وزارت مالیه و برخی شخصیت های دیگر که برای بارور شدن صندوق حمایت از خبرنگاران تعهد مالی کرده بودند، گفته بود که تاکنون حتی یک افغانی نیز پرداخت نشده است.

پس از این سخنان، شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که مبلغى که از سوى اشرف غنی به صندوق حمايت از خبرنگاران وعده شده بود، به حساب بانکى آن ها واريز می گردد. مرتضوی بعد از ظهر دیروز، با انتشار رسید بانکی و واریز شدن مبلغ یادشده به حساب صندوق حمایت از خبرنگاران نوشت که پنج میلیون افغانی تعهد شده از سوی رئیس جمهور برای صندوق حمایت از خبرنگاران امروز به حساب بانکی این صندوق افزوده شد.

به گفته وی، ۱۰ میلیون افغانی تعهد شده از سوی وزارت مالیه نیز به زودی به حساب بانکی این صندوق واریز می گردد.

صندوق حمایت از خبرنگاران در ٢٤ میزان/ مهر سال جاری، با تعهد پنج میلیون افغانی شخصی رئیس جمهور افغانستان و ده میلیون افغانی از بودجه حکومت، برای بار دوم بازگشایی شد.

صندوق حمایت از خبرنگاران در ١٥ جدی/ دی ١٣٩٣ ایجاد شد اما به دلیل نبود امکانات مالی فعالیت نداشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار