فاتح حیدریان ووشوکار سنندجی نشان طلای فرم «دائو شو» و نقره فرم «گوئن شو» رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی را برگردن انداخت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های ووشوی قهرمانی و انتخابی بزرگسالان کشور در بخش تالو که از روز شنبه ۱۲ آبان به میزبانی استان اردبیل آغاز شده بود شامگاه روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها که در سالن ۶ هزار نفری «حسین رضازاده» اردبیل برگزار شد ورزشکاران استان‌های سراسر کشور در ده فرم بخش تالو با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

تیم کردستان با سرپرستی مرتضی کرمی و مربیگری شیرکو میرکی در این رقابت‌ها حضور یافت و موفق شد توسط فاتح حیدریان صاحب دو نشان طلا و نقره شود.

در نتایج بخش انفرادی فرم «دائو شو» فاتح حیدریان با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان زرین طلا را به گردن انداخت.

همچنین حیدریان در فرم «گوئن شو» بخش تالو این رقابت‌ها با کسب امتیاز ۹٬۲۰ پس از نماینده خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب نشان نقره شد.

گفتنی است، رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران مدعی سراسر کشور و به مدت سه روز به میزبانی استان اردبیل برگزار شد و در پایان نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/م

کسب دو نشان طلا و نقره رقابت‌های کشوری توسط ووشوکار کردستانی

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.