مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : با اجرای برنامه‌های توانمند سازی در بحث منابع انسانی، تامین کالا و مواد شیمیایی مورد نیاز و همچنین انجام تعمیرات اساسی آماده ایم به استقبال فصل زمستان برویم.

آمادگی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برای خدمت رسانی به هموطنان در زمستان ۹۷مهندس سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: تمامی تمهدیدات طبق برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده در هشت ماهه نخست امسال صورت گرفته و در تلاشیم در چهار ماه پایانی سال که فصل پیک مصرف است گاز مشترکان در استان‌های شمال و شمال شرق کشور را تامین نماییم.

مهندس منبتی از واحد خیره سازی گاز شوریجه به عنوان یکی از پشتوانه‌های استراتژیک پایداری تولید گاز در شمال شرق کشور نام برد واظهار داشت: این تاسیسات در هشت ماهه اول سال جاری گاز لازم را ذخیره و به محض نیاز شبکه برداشت از گاز ذخیره شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه اهمیت پایداری تولید گاز طبیعی بیشتر از ظرفیت تولید شده است، گفت: تمامی کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد همچون سالیان گذشته تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا خللی در روند تامین گاز مشترکان بوجودنیاید .

انتهای پیام//م. ه
 


آمادگی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برای خدمت رسانی به هموطنان در زمستان

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.