با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی یادواره شهدای شاخص دانش‌آموزی خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای خلخال اظهار داشت: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک امر لازم و اساسی است و باید به این مهم اهمیت داده شود تا بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام باشیم.

وی خواستار حمایت معنوی شهدا ضمن فراموش نکردن راه وپیام شهدا شد و بیان کرد: در هر شرایطی که باشیم مجوز این را نداریم که راه و هدف شهدا را گم کنیم چرا که اجرای این گونه برنامه‌ها برای فراموش‌ نشدن از ذهن شهدای والامقام امری لازم و اساسی است و باید جوانان و نسل امروزی کشورمان را به سمت این راه مهم بکشانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال تصریح کرد: خون شهدای والامقام کشورمان امتداد خون پاک شهدا است و باید برای احیای این ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه از تمامی ظرفیت ها و ابزارها به‌کارگیری شود تا بتوانیم به اهداف خود در راستای ترویج باورها و ارزش‌های اسلامی دست پیدا کرده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

محسنی افزود: در عصری که مهم‌ترین هجمه دشمنان هجمه فرهنگی است باید بسترهایی از معنویت و ارزش‌های اسلامی را در جامعه بسازیم که خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد و این مسئله تا حدی قابل توجه و مهم است که نباید به هیچ وجه به باد فراموشی سپرده شود بلکه نیاز است با اهتمام ویژه مسئولان و مردم این مهم را در جامعه نهادینه کنیم.

وی گفت: شهدای کشورمان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای دارند که باید این راه و هدف را به عنوان یک الگوی برای جوانان کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

یادواره شهدای دانش آموزای خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.