نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد بافق گفت: کارخانه جوار معدنی فولاد با مشکل پرداخت وام از سوی بانک مربوطه مواجه شده که با پیگیری مسئولان به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه توسعه بافق با اشاره به رفع مشکلات کارخانه جوار معدنی فولاد گفت:مشکلات زیرساختی اعم از برق، گاز، آب و خوراک برطرف شده و درحال حاضر این مجتمع با مشکل پرداخت وام از  سوی بانک مربوطه مواجه شده است که با پیگیری مسئولان به زودی این مشکل نیز برطرف می‌شود.

صباغیان همچنین در رابطه با بحث عوارض دو درصد معادن افزود: معادنی که شامل این مصوبه می‌شوند مشخص و به مسئولان آن اعلام شده که برای پرداخت حقوق شهرستان اقدام کنند.

وی ادامه داد : بحث عوارض یک درصد معادن هم به معادنی تعلق می گیرد که آثار زیان بار زیست محیطی داشته باشند که مقرر شده است مسئولان شهرستان با محوریت شهرداری این معادن را شناسایی و برای برسی چگونگی پرداخت عوارض اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان دیگر مباحث مطرح شده در این نشست را ایجاد تشکل صنفی رانندگان، ایجاد فرودگاه، بررسی طرح جامع شهری و ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی در شهرستان و مسیر‌های منتهی به آن را بیان کرد.

نشست کارگروه توسعه بافق با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این نشست موضوعات پرداخت عوارض معادن، رفع مشکلات کارخانه فولاد بافق، ایجاد تشکل صنفی رانندگان، احداث فرودگاه و اجرای طرح جامع شهری بافق بررسی شد.

انتهای پیام/ی

بررسی مشکلات کارخانه فولاد بافق

برچسب ها: فولاد ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار