یک منبع پلیس عراقی روز یکشنبه اعلام کرد در انفجار‌های روز یکشنبه در مناطق مختلف بغداد، پایتخت عراق دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۶ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در انفجار‌های روز یکشنبه در مناطق مختلف بغداد، پایتخت عراق دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۶ تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع پلیس عراق روز یکشنبه اعلام کرد بمبی کنار جاده‌ای نزدیک میدان عدن در شمال بغداد منفجر شد و ۲ غیرنظامی بر اثر این انفجار کشته و ۴ تن دیگر زخمی شدند.

این منبع پلیس که خواست نامش فاش نشود، افزود بمب دیگری در محله الصدر در شرق بغداد منفجر شد که بر اثر آن ۳ غیر نظامی کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته وی بمب سوم در منطقه المشتل در شرق بغداد منفجر شد و ۱ کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت.

منبع پلیس عراق همچنین از انفجار بمبی داخل یک خودروی مسافربری ون در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد خبر داد که به کشته شدن ۱ غیر نظامی و زخمی شدن ۲ تن دیگر منجر شد.

وی گفت، ۲ بمب دیگر روز یکشنبه در منطقه الشعله در شمال بغداد و محله التراث در جنوب بغداد منفجر شدند که بر اثر آن ۱ غیر نظامی کشته شده و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است، اما منبع امنیتی عراق گروه تروریستی داعش را مسئول این انفجار‌ها معرفی کرد.

به گفته این منبع پلیس، پس از وقوع انفجار، نیرو‌های امنیتی به محل حادثه رسیدند و زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کردند و اجساد کشته شدگان را به پزشک قانونی تحویل دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار