سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری، هشت میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان گلستانی اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ اسکندر اسکندری سرپرست کمیته امداد استان گلستان در مراسم معارفه رییس کمیته امداد شهرستان کلاله گفت: خدمت رسانی به محرومان و تلاش برای توانمندی آنها از مهمترین سیاست ها و اهداف این نهاد است تا خانواده های نیازمند برای امرار معاش زندگی روی پای خود بایستند.

وی افزود: در سال جاری با استفاده از اعتبارات و کمک های مردمی ۵۶۰ کمک هزینه جهیزیه ،تخصیص هشت میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن مددجویی، کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج پرداخت و تعداد متقاضیان در صف انتظار نیز به صفر رسید.

اسکندری با اشاره به تفاهم نامه ساخت دو هزار مسکن مددجویی با استانداری گلستان افزود:  مددجویان روستایی  با انعقاد این تفاهم نامه با دریافت ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و استانداری و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات مسکن خانه دار می شوند.

حمیدی،فرماندار کلاله گفت: نهاد مقدس کمیته امداد بعنوان محور خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه، برای رفع محرومیت از جامعه تلاش می کند.

در  این دیدار از تلاشها و زحمات رحیم تیموری، رئیس سابق کمیته امداد شهرستان کلاله تقدیر و عباسعلی قربانی بعنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام/فا

امسال 8 میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان گلستانی اعطا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.