معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: باید قوانین اتحادیه‌ها به روزرسانی شود تا شاهد ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعيد حميد، معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان داشت: با توجه به  وظيفه حمايتی كه هر اتحاديه در قبال تعاونی‌های خود دارد، باید شرایطی فراهم شود تا شاهد تقويت و فعال سازی اتحاديه‌ها باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به كمك به تعاونی‌ها اقدام کنند.

وی افزود:‌ باید شرایطی فراهم شود تا شاهد تقويت و فعال‌سازی اتحاديه‌ها باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به كمك به تعاونی‌ها اقدام کنند.

حمید عنوان کرد: هرچه اتحاديه‌های استان توانمندتر باشد ما به عنوان یک نهاد نظارتی با فراغ بال بيشتری می‌توانيم به وظايف نظارتی و حمايتی خود عمل كنيم و در این زمینه گام‌های موثری را در راستای حمایت از اتحادیه‌ها برداریم.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تا كنون حمايت‌های لازم به منظور كمك به فعال‌سازی اتحاديه‌ها انجام گرفته است و انتظار داريم اتحاديه‌ها نيز با توجه به ماهيت حقوقی كه دارند، حضور خود را پررنگ‌تر و برنامه‌های خود را ارايه كنند تا بتوانيم در اجرايی شدن آن‌ها حمايت‌های لازم را انجام دهيم.

انتهای پیام/م

لزوم تقويت و فعال‌سازی اتحاديه‌های تعاونی‌ها در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.