نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است.

کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی  نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان شهر همدان گفت : امروز در کشور اصول گرا و اصاح طلب نداریم، بلکه انقلابی و غیر انقلابی داریم.

وی بیان کرد: انقلابی یعنی فدای مردم و نظام بودن و غیر انقلابی ینی سو استفاده کردن از مردم و کشور،که باید با این افراد مقابل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای  با بیان اینکه کشور امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است، گفت: آمریکا و هم عوامل داخلی تلاششان این است که این راهپیمایی و راهپیمایی بزرگ میلیونی اربعین نباشد و همه آزار و اذیت ملت ایران با این هدف است

حاجی بابایی  اظهار داشت: همه ملت ایران یکپارچه به پا خاستند، ملتی که از ظلم آمریکا و عوامل وابسته او در داخل و تفکر اشرافی در داخل به شدت رنج می برند.

وی پیاده روی بزرگ اربعین حسینی را نماد همبستگی و وحدت مسلمانان ذکر کرد و افزود: عظمت انقلاب اسلامی را با تمام وجود در پیاده روی اربعین مشاهده کردیم.

نمایده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در جهان به بن بست رسیده است گفت : دلیل این شکست هم حضور پرشور مردم و مقاومت جانانه آنها از انقلاب اسلامی است و بنا بر وعده الهی این استقامت و ایستادگی با پیروزی همراه خواهد بود .

حاجی بابایی با اشاره به اقدامات استکبار به رهبری آمریکا ضد ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته افزود : این دوران سختی و تحریم هم سپری خواهد شد و روسیاهی بر جنایت کاران خواهد ماند.

وی رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را از رموز موفقیت های ملت ایران برشمرد و ادامه داد : ایشان همچون پدری دلسور و آگاه توطئه های دشمنان را خنثی و از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به ایثارگریهای شهدا و از خود گذشتگان خاطرنشان کرد : در مکتبی که شهادت وجود دارد اسارت معنایی ندارد و این ملت با تقدیم امثال شهید حججی ها و شهید همدانی ها همواره در صحنه بوده و قدرتی منحصر به فرد است. 

انتهای پیام/د.ا

وجود وحدت در کشور لازم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار