مسئولان، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم همدان حضور خود را برای شرکت در راهپیمایی و تجمع باشکوه و عظیم روز «مبارزه با استکبار جهانی» آغاز کردند و تا دقایقی دیگر مراسم اصلی آغاز خواهد شد.

حضور گسترده مردم همدان در تجمع علیه استکبار جهانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تا دقایقی دیگر شوری برپا می شود، امروز همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان‌ و آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئولان، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم حضور خود را برای شرکت در راهپیمایی و تجمع باشکوه و عظیم روز «مبارزه با استکبار جهانی» آغاز کردند.

تجمع علیه استکبار جهانی، دهن‌کجی به تحریم‌ها و تجدید بیعتی با انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) است، تجمعی که نشان از حمایت مردمی از از انقلاب و رهبری دارد.

شهر همدان و شهرستان‌های تابعه استان همدان در حال آماده‌سازی برنامه‌های ویژه یوم‌الله ۱۳ آبان هستند و هم‌اکنون خیل عظیمی از مردم شهیدپرور حضور خود را در صحنه رقم زده‌اند.

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، ساعت ۱۰ صبح در میدان امام خمینی (ره) (میدان مرکزی شهر همدان) با سخنرانی «حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

گرامیداشت یوم الله 13 آبان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.