۱۳ آبان؛ ایستادگی ایران، افول آمریکا

قطعنامه راهپیمایان ۱۳ آبان در گیلان

مردم قهرمان گیلان امروز در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان قطعنامه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در پایان تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" مردم قهرمان و انقلابی گیلان، قطعنامه‌ای در ۸ بند قرائت شد.

متن قطعنامه تظاهرات پرشور امروز (یکشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۷) به این شرح است:

با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد ملت ایران اسلامی و با تاکید بر تعطیل ناپذیر و نشأت گرفته از تعالیم دینی و آموزه قرآنی بودن استکبار ستیزی ما شرکت کنندگان در تظاهرات ۱۳ آبان ماه مواضع خود را با ندای ملکوتی الله اکبر- خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم.

۱- استکبار ستیزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی و نزاع بین اسلم و کفر است که هرگز محدود به زمان خاصی نبوده و نیست لذا کماکان با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود این مبازه مقدس را تا نابودی کامل نظام سلطه و خوی استکبار دولت سلطه جو استعمارگر آمریکا به عنوان کامل‌ترین مصداق استکبار ادامه خواهیم داد.

۲- خروج عهد شکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست‌های خصمانه سردمداران و جنایت پیشه ام الفساد قرن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تحمیل جنگ خاص از نوع روانی رسانه‌ای اقتصادی و عملی علیه ملت، بار دیگر دشمن شماره یک و غیر قابل اعتماد بودن طاغوت اعظم امریکایی پلید را اثبات نمود که در همین رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه مقتدای عظیم الشأن عزیزتر از جانمان مخالفت قاطع خود با تکرار هر نوع مذاکره و در هر موضوع با رژیم عهدشکن و شیطان صفت آمریکا را اعلام می‌داریم.

 ۳ - با الهام از رهنمود‌های گهربار مقام معظم رهبری لازمه عزت و حفظ استقلال کشور را اتکا به توانمندی‌های داخلی شرط غلبه بر تنگنا‌های معیشتی کنونی تحمیل شده و سوی شیطان بزرگ آمریکا را جامه عمل پوشاندن به معنای وافعی کلمه به اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد دانسته و اقدامات عملی مسئولین ذیربط در این رابطه را قاطعانه خواستاریم.

۴- با همان روحیه، صلابت و ایستادگی چهل ساله در برابر چهل سال توطئه و دسیسه طاغوت اعظم - آمریکای جهان خوار بر علیه نظام اسلامی و به شکست انجامیدن دشمن شماره یک بشریت، بار دیگر با استعانت از خداوند قادر متعال، لحظه شناسی و تمرکز بر ترفند رذیلانه اخیر مصداق اتم استکبار آمریکا و جنگ تحمیلی از نوع خاص روانی - رسانه‌ای، اقتصادی و عملی از جمله تحریم‌های ظالمانه اخیر را با شکست مفتضحانه‌ای دیگر مواجه و ان شاءالله تعالی سرافرازانه از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

۵- استمرار حمایت از ملل تحت ستم امریکای سلطه جو و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را وظیفه دینی انسانی خود دانسته و پیشتیبانی همه جانبه مسئولین محترم نظام از جبهه مقاومت در برابرخوی استکباری نظام سلطه را خواهانیم.

۶_ لازمه بالندگی بیش از پیش نظام اسلامی با دستاورد‌های بی‌بدیل چهل سال گذشته را عدم دلبستگی به قدرت‌های پوشالی و عهدشکن و استفاده حداکثری از توانمندی‌های بالقوه نسل جوان پویا، خلاق و انقلابی دانسته و اهتمام مسؤولین در تحقق این مهم را مصرانه خواهانیم.

۷_ شکستن هیمنه پوشالی طاغوت اعظم آمریکای جهانخوار در وقوع انقلاب دوم و تسخیر عزت آفرین لانه جاسوسی شیطان بزرگ ارج نهاده و بار دیگر بر ضرورت عمل و به وظیفه دست اندرکاران تعلیم و تربیت اعم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در اختصاص بخشی از محتوای کتب درسی به اسناد درس آموز لانه جاسوسی آمریکای پلید را مطالبه جدی خود اعلام می‌داریم.

۸_ غلبه بر دشمن ددمنش و به شکست انجامیدن جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه جو مستلزم حفظ روحیه استکبار ستیزی تمامی مسئولین تحت زعامت مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی می‌باشد که ضمن فراخوان تمامی مدیران نظام اسلامی برای عمل به این وظیفه دینی و انقلابی آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین و رهنمود‌های گهربار و حکیمانه امام المسلمین مفام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را اعلام می‌داریم.

 

انتهای پیام/ ع

قعطنامه تظاهرات مردم قهرمان و انقلابی گیلان در یوم‌الله ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.