فراکسیون زنان مجلس، با صدور پیامی ۱۳ آبان را تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار دانست.

مردم با اعتقادشان به نظام جمهوری اسلامی پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های ترامپ خواهند دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فراکسیون زنان مجلس، با صدور پیامی ۱۳ آبان را تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار دانست. متن بیانیه فراکسیون زنان مجلس به مناسبت روز ملی 13 آبان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سیزده آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است، که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد. در این روز مردم سرافراز ایران به همه‌ی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است. این روز، روز میعاد دانش‌آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهیدان دفاع مقدس است. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی است. این تجربه گران سنگ استبداد و استکبارستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم و دانش و دانشگاهیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌نهد و بر ما واجب می‌سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم. بحمدالله مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این انقلاب هویت و افتخار آنهاست. همچنین منشأ اقتدار آنها و اقتدار اسلام در منطقه است و باعث بیداری اسلامی در منطقه شده و خواهند شد. ان شاء‌الله امسال بیش از سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی این روز حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان خواهند داد و اعتقاد و ایمان‌شان را به نظام، اسلام و آرمان‌های انقلابی و اسلامی بیش از پیش به دنیا ثابت خواهند کرد و پاسخ محکمی هم به یاوه گویی‌های ترامپ و امثال ترامپ خواهند داد.

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نماید این روز مبارک را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سر بلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارد.

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
مردم پاسخ به ترامپ دادن با حضور خودشون در 13 آبان
آخرین اخبار