معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف ۳۷۲ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمدعلی محمدی معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند طی عملیات غافلگیرانه مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود موفق نشدند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران طی این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو مقدار ۳۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه مرز‌های سیستان و بلوچستان برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندین نظام ناامن است، از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان و نیز هوشیاری و اقتدار مرزداران هنگ مرزی سراوان بدون هیچ چشم‌پوشی با اعمال خلاف قانون متجاوزان و قاچاقچیان، قاطعانه برخورد می‌کند، تشکر کرد.

انتهای پیا/ب

کشف محموله موادمخدر در مرزسراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار