فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از اجراي عمليات موفقيت آميز مرزبانان عليه قاچاقچيان مسلح و كشف 214 كيلوگرم ترياك در مرزهاي حوزه شهرستان سراوان خبر داد.

كشف بیش از 200 كيلوگرم ترياك در درگيری مسلحانه مرزداران سراوان با سوداگرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سردار سعيد كميلی فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزي سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان مواد مخدر براي انتقال محموله خود به داخل كشور آگاه و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور كار عملياتي خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچيان قصد داشتند بوسيله يك دستگاه خودرو تويوتا مقاديري مواد مخدر را وارد كشور کنند كه با اقدام به موقع و اجراي كمين هدفمند توسط مرزداران، موفق به انجام اين كار نشدند و مأموران با اجراي سنگين آتش سوداگران مرگ را زمين گير کرده و محموله مواد مخدر را از چنگال قاچاقچيان خارج کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند مقدار 214 كيلوگرم ترياك، يك دستگاه خودروي تويوتا و مقاديري سلاح و مهمات را نيز كشف کنند.

سردار كميلي افزود: مرزداران استان با تعامل و همكاري خوب مرزنشينان استوارتر از گذشته از مرزهاي جنوب شرق كشور محافظت مي‌كنند و اجازه هيچ گونه تحركي را به متجاوزان و قاچاقچيان نخواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 97 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.