دبیر مجمع عالی بسیج کشور در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان یاسوج گفت:رفتار‌های خصمانه دولت آمریکا نشان دهنده تداوم دشمنی استکبار با مردم ایران اسلامی است

تداوم دشمنی آمریکای جهانخوار با مردم ایران اسلامی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج   زاکانی   دبیر مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفان کشوردر جمع اقشار مختلف مردم شهر یاسوج در راهپیمایی یوم الله 13 آبان  گفت:  شرق و غرب جهان در همه چیز با هم اختلاف داشتند اما در حرکت مردم و حکومت اسلامی توافق دارند.

دبیر مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود:آمریکا به دنبال تجزیه ایران و سرنگون کردن انقلاب و توطئه های تفرقه افکن بود، اما    ملت ایران با صبر و حوصله با آمریکا برخورد کرد.

وی بیان کرد:انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) حصارها را شکست و افق جدیدی در مقابل مردم ایران باز کرد.
 
زاکانی افزود:سران آمریکا به دنبال تجزیه ایران اسلامی و سرنگون کردن انقلاب اسلامی هستند و با این توطئه ها هزینه های سنگینی بر مردم تحمیل کرده اند.
 
وی با اشاره به کرامت مردم ایران تصریح کرد:امت رشید ایران بعد از انقلاب با کرامت با آنها رفتار کرد ولی آنها در سفارتشان علیه مردم و انقلاب توطئه چینی می کردند.
 
دبیر مجمع عالی بسیج  کشور ادامه داد:پس از انقلاب اسلامی کشورهای شرقی و غربی با وجود اختلافات داخلی،روی موضوع مقابله با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند که به لطف خداوند ایران همچنان مسیر پیشرفت را طی می کند. 

 وی تاکید کرد: مجلس با تشدید نظارت و دقت های لازم وظیفه اساسی خود را انجام دهد  و زمینه خدمت درست به مردم را فراهم کند.

زاکانی همچنین ابراز داشت:دستگاه قضا با برخورد قاطع با فساد و ریشه کن کردن فساد های اقتصادی رضایت مردم را جلب کند.

 انتهای پیام/غ

جلب رضایت مردم با مبارزه با فساد های اقتصادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.