رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: : زمان آغاز این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح و سخنران آن نیز علیرضا زاکانی دبیر مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفان کشور است. 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست کمیته مراسم یوم الله 13 آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: آمریکا جنگ اقتصادی و روانی گسترده ای را علیه کشور و ملت ایران آغاز کرده و هدف اصلی آن نیز تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب است.

وی افزود: تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران و همچنین چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حساسیت و اهمیت یوم الله 13 آبان امسال را نسبت به سال های گذشته مضاعف کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طول چهار دهه اخیر تمامی توطئه های آمریکا علیه کشور و ملت ایران یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز این گونه خواهد بود ،گفت :ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال با غیرت انقلابی و تأسی از قیام عاشورا علاوه بر فریاد علیه استکبار جهانی اعلام می کنند که هرگز زیربار ظلم و ستم دشمنان نمی روند.

وی افزود: قشرهای مختلف ملت ایران از جمله مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد به کوری چشم دشمنان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال یکبار دیگر خشم، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه های پیش بینی شده برای یوم الله 13 آبان امسال در استان و در راستای حضور باشکوه مردم در این مناسبت مهم ملی شامل تبلیغات میدانی، توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری برنامه های تحلیلی، تبیینی و تهییجی در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور و برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با موضوع ضرورت مبارزه با نظام سلطه به ویژه آمریکا، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه ها و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز 11 آبان از دیگر برنامه هاست.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در 21 نقطه کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: زمان آغاز این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح و سخنران آن نیز علیرضا زاکانی دبیر مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفان کشور است. 

حجت الاسلام خاضع گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در شهر یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و مکان تجمع نیز بالاتر از میدان امام حسین (ع) خواهد بود.

 انتهای پیام/غ

تهدیدهای آمریکا حساسیت 13 آبان امسال را مضاعف کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.