میگوئل دیاز کانل که به روسیه سفر کرده است، با دیمیتری مدودوف دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور کوبا با نخست وزیر روسیه دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ای پی تی ان، میگوئل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا که به روسیه سفر کرده است، امروز (شنبه) با دیمیتری مدودوف، نخست وزیر این کشور، دیدار و با او درباره گسترش روابط دو جانبه گفتگو کرد.

دو طرف در این گفتگوها ضمن تمجید از روابط فعلی بین دو طرف، خواهان تلاش بیشتر در آینده برای گسترش هر چه بیشتر روابط دو جانبه شدند.

نخست وزیر روسیه در این دیدار گفت: با وجود اینکه ما دوستانی خوب هستیم و شراکتی خاص داریم ولی باید در حوزه اقتصادی تلاش بیشتری انجام دهیم. ما برخی طرح های بزرگ را در دست داریم که تمکیل خواهد شد و امکانات زیادی نیز برای گسترش هر چه بیشتر همکاری های تجاری داریم. امید داریم دیدار شما از کشور ما بتواند پویایی لازم در همه زمینه ها را در روابط دو کشور ایجاد کند.

رئیس جمهور کوبا نیز گفت: شاهدیم که روابط دو کشور در بالاترین سطح گفتگوهای سیاسی است ولی وظیفه داریم در حوزه اقتصادی که در حال حاضر نیز در حال توسعه است، تلاش بیشتری صورت دهیم تا به همان سطح روابط موجود سیاسی برسد. دیاز کانل تاکید کرد روابط کوبا و روسیه تمرکز هر چه بیشتری بر گسترش اقتصاد خواهد داشت.

دیاز کانل که برای دیدار رسمی در روسیه به سر می برد، روز جمعه از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود، برای دیدار از کشورش در سال 2019 دعوت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار