رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان پیامی به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی صادر نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان به مناسبت روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی  پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

یوم الله 13 آبان ، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، شهادت مظلومانه دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، منشا تحولاتی در روند تاریخی کشور است که پایه های استقلال کشور و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را شکل داده است.
بی شک با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه و در پاسخ به بدعهدی و سخنان نسنجیده رییس جمهور آمریکا، ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، امسال هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان خواهند کشید و مواضع خود نسبت به استکبار را نشان خواهند داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به یاری خداوند متعال مردم شریف ، ولایی و شهید پرور خوزستان با حضور گسترده و فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و سر دادن شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» را با فلسفه حسینی «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» بار دیگر با آرمانهای شهدای گرانقدر و 8 سال دفاع مقدس و امام شهدا(ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید میثاق خواهند نمود.

زبیدی نیا" معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان"

انتهای پیام/گ

پیام مدیرکل آموزش و پرورش بمناسبت یوم الله 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.