مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان گفت:  به طور حتم تیم ملی بانوان در سطح کیفی بهتری قرار دارد و آنها عادت می کنند که هر سال از گروهشان صعود کنند.

عبدی: تیم ملی بانوان سطح کیفی خوبی دارد / استاندارد تیم کاشیما بالا بودحسین عبدی مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم ملی پوشان به مسابقات انتخابی المپیک توکیو در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: ما با 3 رده تیم های ملی فوتبال بانوان در این 2ماه کار کردیم که رده زیر 16 سال توانست از گروه خود بالا بیاید و رده جوانان هم برای اولین بار توانست به مرحله بعد صعود کند. اکنون هم نوبت رده بزرگسالان است که امیدوار هستیم که این تیم هم از مرحله گروهی صعود کند. 

عبدی بیان کرد: من شناخت کافی از تیم ها ندارم چرا که هر سال تغییر می کنند اما  شاید مربیان تیم ملی فوتبال بانوان آشنایی با تیم های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک توکیو داشته باشند.  به طور حتم تیم ملی بانوان در سطح کیفی بهتری قرار دارد و آنها عادت می کنند که هر سال از گروهشان به مرحله بعد صعود کنند. 

او درباره اینکه چقدر طول می کشد تا تیم ملی فوتبال بانوان به سطح کیفی آقایان برسند، بیان کرد: به نظرم زمان زیادی نمی برد اگر درست عمل کنیم. وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان در یکسال و نیم آینده خیلی بهتر می شود و  اتفاق های آقایان هم برای بانوان هم رخ می دهد. 

عبدی درباره اینکه تیم ملی فوتبال بانوان اردوی خارجی نداشتند، تصریح کرد: به هر حال بحثهایی مطرح شده است که تیم ملی بانوان هم با تیم های خارجی بازی داشته باشند تا پیشرفت کنند و این موضوع یکی از معضلات تیم ملی بانوان است. همچنین از لحاظ امکاناتی همه مسائل در تیم ملی بانوان خوب است و فقط بازی های تدارکاتی  و دوستانه کمی قبل از بازی های مهم  برای این تیم برگزار می شود. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر تیم کاشیما در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم استاندارد تیم کاشیما خیلی بالا بود و توانست تا انتهای بازی با یک سبک بازی کند و با نتیجه خوب هم بازی را به پایان برساند. ما بالا و پایین زیاد داشتیم و در اواخر بازی بازیکنان ما مستعد اخراج شدن بودند و سیامک نعمتی هم از بازی اخراج شد. به هر حال  از لحاظ احساسی تیم ما بالا و پایین داشت. 

او درباره اینکه امیدواری به کسب پیروزی در بازی برگشت وجود دارد یا نه! بیان کرد: همیشه امید هست و من ناامید نیستم و در تهران می توانیم ورق را برگردانیم. در هر صورت روند یکسان و رو به رشد حریف ژاپنی با عث شد که بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرند. البته بازی برگشت در زمین خود داریم که پرسپولیسی ها 2 پرواز پیش رو دارند تا به تهران برسند اما تیم ژاپنی یک پرواز دارد و امیدوارم  بازیکنان ما بتوانند سریع ریکاوری کنند. 

عبدی در پایان درباره اینکه قرار است تیم پرسپولیس تا روز چهارشنبه در امارات بماند، خاطر نشان کرد: نمی دانم شاید به علت اینکه کشور امارات در سطح دریا قرار دارد برانکو تصمیم گرفته تیم تا روز چهارشنبه در امارات بماند  و دلیل خاصی نمی بینم. 


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 

اظهارات عبدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار