رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مقرر شد تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی از جمله اتوآنالایزر، مانیتور و ... نیز با برنامه ریزی‌های به عمل آمده برای بیمارستان سنقر خریداری شود .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان سنقر ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون چالش‌های مختلف حوزه‌های بهداشت، درمان و تجهیزات پزشکی شهرستان سنقر، راهکار‌های توسعه سلامت این شهرستان بررسی و تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد .

وی گفت : در حوزه تجهیزات پزشکی مقرر شد ضمن تجهیز بخش NICU بیمارستان این شهرستان، تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی از جمله اتوآنالایزر، مانیتور و ... نیز با برنامه ریزی‌های به عمل آمده به زودی خریداری و در ماه‌های آتی در این شهرستان راه اندازی شود .

مرادی افزود : از لحاظ تامین نیرو انسانی نیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میکوشد تا در زمان تقسیم نیروی متخصص و پزشک عمومی از سوی وزارت بهداشت، کمبود‌های این حوزه را در شهرستان سنقر در حد توان مرتفع سازد .

وی افزود : پروژه‌های متعددی در حوزه بهداشت و درمان از جمله مرکز جامع سلامت شهرستان سنقر و چندین مرکز و پایگاه بهداشت در راستای رفاه مردم این منطقه در بخش سلامت در دست احداث است و مساله کلینیک تخصصی این شهرستان هم در حال پیگیری و طی مراحل قانونی خود است .

 

 

انتهای پیام/د

نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان سنقر برگزار شد

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.