معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از کسب رتبه پنجم این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در نظام رتبه‌بندی «یو.اس نیوز» خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان اظهار کرد: بر اساس نظام رتبه‌بندی یو.اس نیوز دانشگاه کاشان رتبه پنجم در بین دانشگاه‌های جامع کشور و رتبه 16 را در بین مجموع دانشگاه‌های برتر ایران و هزار و 182 جهانی را کسب کرده است.

وی نظرسنجی جهانی پژوهش، نظرسنجی منطقه‌ای پژوهش، تولیدات علمی، کتاب، کنفرانس، تأثیرعادی شده استناد ، استنادات ، تعداد انتشارات جزو 10 درصد برتر ، تعداد مقالات مشترک بین‌المللی و تعداد مقالات داغی را که در یک درصد برتر انتشارات حوزه موضوعی خود قرار دارد ، از شاخص‌های این نظام رتبه‌بندی ذکر کرد.

یو.اس نیوز در رتبه‌بندی حاضر رتبه بیش از 1800 دانشگاه جهان را بر اساس 13 شاخص منحصر به فرد اندازه‌گیری و اعلام کرده است.

بر این اساس در سال 2018 میلادی از جمهوری اسلامی ایران نام 14 دانشگاه در بین 1259 دانشگاه برتر جهان این رتبه‌بندی قرار داشت. در سال 2017 نیز تعداد دانشگاه‌های برتر کشور در رتبه‌بندی یو.اس نیوز 11 دانشگاه بود.

انتهای پیام/م

رتبه پنجم دانشگاه کاشان در رتبه‌بندی «یو.اس نیوز»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار