شرکت‌های دارویی از تاریخ نهم آبان ماه جاری باید درخواست اصلاح قیمت و یا قیمت‌گذاری دارو‌های OTC خود را به سندیکا ارسال نمایند.

شرکت‌های داروسازی درخواست اصلاح قیمت دارو را به سندیکا اعلام کنندبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی سلیمانجاهی دبیر سندیکا با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های داروسازی که درخواست اصلاح قیمت‌های داروهای OTC را دارنند؛ عطف به نامه شماره 42007/566 مورخ 02/24/74 سازمان غذا و دارو در خصوص تفویض قیمت‌گذاری داروهای OTC به سندیکا و پیرو صورتجلسه کمیسیون نظارت و کنترل بازار سندیکا، باید از این تاریخ؛ درخواست خود را به سندیکا ارسال نمایند و به طور مستقیم با اداره کل دارو مکاتبه نداشته باشند.

سلیمانجاهی اظهار داشته است: شرکتهای متقاضی، نامه درخواست خود را به انضمام فرم‌های تکمیل شده به دفتر سندیکا ارسال نمایند.

شایان ذکر است جلسه بررسی درخواست شرکت‌ها، هر دو هفته یک بار، روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد و کلیه شرکتهای متقاضی میبایست نامه درخواست و مدارک پیوست را حداکثر تا روز چهارشنبه پایان هر هفته و در قبل از برگزاری جلسه، به دفتر سندیکا جهت بررسی و طرح در کمیسیون ارسال نمایند.

انتهای پیام/

درخواست شرکت‌های دارویی برای اصلاح قیمت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.