تشدید نظارت‌ها بر بازار لبنیات کرمانشاه

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : نظارت‌ها بر بازار لبنیات کرمانشاه در سطح واحد‌های تولیدی و صنفی تشدید خواهد شد.

تشدید نظارت‌ها بر بازار لبنیات کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اسماعیلی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که در بازار لبنیات ایجاد شده، گفت : فعلا هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت لبنیات گرفته نشده و هرگونه افزایش قیمت خودسرانه تخلف است.

وی ادامه داد: نه واحد‌های تولیدی و نه صنفی فعلا حق افزایش قیمت محصولات لبنی را ندارند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآوری کرد: قرار است وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار کشور درباره وضعیت لبنیات و قیمت آن تصمیم‌گیری کند، اما تا آن زمان قیمت‌ها به روال قبل خواهد بود.

اسماعیلی از تشدید نظارت‌ها در استان و خصوصا سطح شهر کرمانشاه هم خبر داد و افزود: از امروز (۱۲ آبان) اکیپی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و ... نظارت بر واحد‌های تولیدی و صنفی را تشدید خواهند کرد.

وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش قیمت و یا کاهش وزن محصولات لبنی خبر داد و عنوان کرد: پرونده متخلفین به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کارخانجات صنایع لبنی نیز حق افزایش قیمت را ندارند، تاکید کرد: اگر افزایش قیمت از سوی کارخانجات خارج از استان باشد نیز موضوع از طریق دستگاه‌های نظارتی در سطح کشور پیگیری خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت لبنیات گرفته نشده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.