رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت:آثار مربوط به مسائل صنفی خبرنگاران به صورت ویژه داوری می‌شود.

یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛افزود:برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی با همکاری بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نشان دهنده همگرایی رسانه‌ای است.

وی افزود:امسال برای نخستین بار در جشنواره رسانه ای، مسائل صنفی خبرنگاران مورد توجه قرار گرفته است که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت:مسائل صنفی خبرنگاران به عنوان بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تلقی شده و آثار مربوط به این محور به صورت مجزا از سایر آثار داوری می‌شود.

پیربوداقی ادامه داد:در بخش مسائل صنفی خبرنگاران، فقط قالب‌های رسانه‌ای مد نظر نیست و همکاران می‌توانند دلنوشته‌ها و خاطرات خود را برای شرکت در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود:مسائل صنفی از جمله امنیت شغلی و بیمه، موانع و مشکلات پیش رو، همکاری دستگاهها، مصاحبه شونده ها، مراسمات و ... میتواند موضوع محتوای ارسالی به بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد:توجه ویژه به این بخش، میتواند در شناسایی و حل مشکلات صنفی، برای مسئولان رسانه‌ای استان راهگشا باشد.
 

نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.