دبیر علمی و داوری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی گفت:آثار جشنواره ابوذر بدون توجه به حب و بغض‌های گروهی و جناحی و بر اساس ارزش علمی و رسانه‌ای داوری می‌شود

آثار جشنواره ابوذر بر اساس ارزش علمی و رسانه‌ای داوری می‌شودامید سیاح، دبیر علمی و داوری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛گفت:امسال به همت بسیج رسانه و خانه مطبوعات آذربایجان غربی و با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهد برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد:با توجه به درخشش همکاران رسانه‌ای استان در جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای سال‌های اخیر، انتظار می‌رود آثار ارسالی، ممتاز و در تراز ملی باشد.

سیاح گفت:جریان رسانه‌ای استان باید از هر فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های این حوزه استفاده کنند و حساسیتی به عناوین جشنواره‌ها نداشته باشند.

دبیر علمی و داوری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی بیان کرد:جشنواره رسانه‌ای ابوذر بعد از دو سال وقفه در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، بهترین فرصت برای نشان دادن داشته‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی استان است.

وی افزود:همکاران رسانه‌ای اطمینان داشته باشند، آثار جشنواره بدون توجه به حب و بغض‌های گروهی و جناحی داوری می‌شود و فقط ارزش علمی و رسانه‌ای ملاک ارزیابی خواهد بود.

سیاح تصریح کرد:ضمن قدردانی از همکارانی که آثارشان را تا به امروز ارسال کرده اند، از علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان درخواست می‌شود در این فرصت باقی مانده نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/م
 

جشنواره ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.