به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واقع لوگو یا آرم تصویری است که باید ارزش و اهداف آن شرکت یا کالا را انعکاس دهد بنابراین اغلب شرکت های معروف جهان میلیون ها دلار صرف می کنند تا لوگوی قابل توجهی را ارائه دهند.
از آنجایی که لوگو نشان دهنده اهداف شرکت هاست به همین دلیل ممکن است در این میان بعضی ها تصمیم بگیرند تا طراحی لوگوی خود را تغییر دهند و نسخه ای نزدیک تر به اهدافشان به نمایش گذارند. بعضی از شرکت ها هم به نسخه اولیه لوگوهای خود اکتفا می کنند و تنها تغییراتی در رنگ آنها ایجاد می نمایند. برای مثال آیا می دانستید که لوگو برند معروف اپل در ابتدا چگونه بوده است؟
در زیر نمونه هایی از تغییر لوگو های برندهای مطرح جهان را مشاهده خواهید.
انتهای پیام/
من برای کسب و کارم در استودیو مونس خواه طراحی لوگو و هویت بصری سفارش دادم خیلی حرفه ای هستن