اولین نشست تخصصی و آموزشی شورا‌های اسلامی لرستان درخرم آباد برگزارشد.

بادامی نژاد رئیس کمیسیون آموزش آموزش پژوهش و فناوری شورای عالی استان‌ها درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: برنامه آموزشی شورای اسلامی سراسر کشور به همت مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها و سیاستگذاری که در کمیسیون آموزش اتفاق افتاده در استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه امروز در استان لرستان و شهر خرم آباد  موضوع آموزش شورا‌های عالی استان‌ها به همت اعضای شورا‌های عالی برگزار شد که به یک موضوع مهمی تبدیل شده وخروجی‌های این کار در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت  اعضای شورا‌های سراسر کشور را که جمعیتی بالغ بر که جمعیتی بالغ بر ۱۱۷ هزار نفر هستند را آموزش بدهیم که بتواند از حقوق خود و مردم دفاع کنند و به توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های خود کمک کنند.

نصیری رئیس شورای اسلامی لرستان در ادامه گفت:  برابر بند ۷ ماده ۷۸ قانون شورا‌های قانون شورا‌های عالی استان‌ها موظف هستند در راستای آموزش شورا‌ها با همکاری وزارت کشور دوره‌های آموزشی برگزار کنند که ما هم امروز اولین دوره آموزش شورا‌های اسلامی استان لرستان را برگزار کردیم.

وی افزود:این نشست تخصصی آموزشی یک روزه با حضور ۱۵۰ نفر از مجموعه شورای اسلامی استان لرستان برگزار شد که امیدواریم خروجی این همایش آموزشی منجر به خدمات بیشتر و بهبود روند امور اجرایی شورا‌ها در استان باشد.

انتهای پیام/م

 اولین نشست تخصصی و آموزشی شورا‌های اسلامی لرستان درخرم آباد برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.