علی محمد صالحی نسب عضو شورای شهر و نماینده شورای عالی استان‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزارت کشور گفت:تا زمانی که خود مردم برای بهبود همه جانبه وضعیت شهر تلاش نکنند کاری از پیش نخواهیم برد.

علی محمد صالحی نسب عضو شورای شهر و نماینده شورای عالی استان‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیان داشت: تا زمانی که خود مردم برای بهبود همه جانبه وضعیت شهر تلاش نکنند کاری از پیش نخواهیم برد.

علی محمد صالحی نسب گفت: مردم باید توجه داشته باشند فقط ده درصد عوارض پرداخت می‌کنند و صددرصد خدمات دریافت می‌کنند و این در حالی ست که با توجه به اوضاع سخت اقتصادی، ساخت و ساز‌ها کاهش پیدا کرده و درآمد‌های شهرداری محدود است.

وی افزود:مردم باید همکاری کنند، شهر را باید خودتان باید اداره کنند، زیرا همه شهر‌ها هیچ اعتباری از دولت دریافت نمی‌کنند.

وی اظهار داشت:حقوق کارکنان، هزینه آرامستان، مبلمان شهری، فضای سبز و...همه باید از جیب مردم هزینه شود که مستلزم فرهنگسازی توسط قشر تاثیرگذار رسانه است.

وی تصریح کرد:در شورای عالی شهرستان‌ها با تصویب طرح مدیریت جامع خدمات شهری هستیم به نحوی که شورا‌ها امورات را مدیریت خواهند کرد و قدرت دهیاران و شهرداران مضاعف می‌شود و این مهم ظرفیتی بی بدیل برای توسعه شهر و چهار بخش از استان است.

صالحی نسب گفت:به دنبال این شورا اگر طرح‌ها در صحن مجلس رای بگیرند بعد از تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل می‌شوند.

عضو شورای شهر و نماینده شورای عالی استان‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزارت کشور در پایان گفت:در بحث امور عمرانی اگر هیچ دستگاهی حق حفاری نداشته مگر با اجازه شهرداری دوباره کاری و اتلاف هزینه‌ها کاهش به میزان چشمگیری خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/ب

 

تلاش مردم برای تغییر وضعیت باعث از پیش بردن کارها خواهدبود

 

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.