رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان در سنندج و سایر شهر‌های این استان را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ رمضان نادری گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان، محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های مسیر راهپیمایی و منتهی به آن در شهر‌های مختلف استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت ۸ صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت، افزود: در سنندج این محدودیت‌ها در تمام خیابان‌های ورودی به میدان آزادی، طول خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) و طول خیابان انقلاب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تاکید کرد: در راستای اعمال این محدودیت‌ها تردد تمام وسایل نقلیه در خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به این معابر تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

سرهنگ نادری همچنین به مسیر‌ها و خیابان‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: درخواست ما از شهروندان این است که به اطلاعیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه و از مسیر‌های جایگزین تردد کنند که سبب ترافیک در شهر نشود.

وی بیان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیر‌های اعلام شده و خیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها مانع از پارک، تردد و ورود خودرو‌ها می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: در سایر شهرستان‌های استان نیز محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به آن اعمال می‌شود و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/م

اعمال محدودیتهای ترافیکی در روز 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.