امام جمعه سنندج گفت: حضور متحد و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه بهترین پاسخ به تهدیدات آمریکا علیه ایران است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی گفت: ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است، در ۱۳ آبان سال ۴۳ مأموران رژیم شاه، امام خمینی (ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان ۵۷ هم دانش‌آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران به خیابان‌ها ریختند و در روز ۱۳ آبان ۵۸ هم دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مبارزات ضدآمریکایی ملت ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و روز ۱۳ آبان با توجه به این اتفاقات سرنوشت‌ساز و نقش ملت در تحقق آن‌ها به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شد.

ماموستا خدایی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و مردم بار دیگر با حضور دشمن‌شکن خود در عرصه دشمنان این نظام را سرجایشان بنشانند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان فقط خاص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه همه مردم با هر سلیقه‌ای، باید با اتحاد و همدلی، در این راهپیمایی مشارکت داشته باشند.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: وزیر امور خارجه آمریکا ملت ما را به تحریم‌های گسترده تهدید می‌کند و به قول خودشان می‌خواهد، بحث صادرات نفت ایران را به صفر برساند تا به خیالشان شریان‌های اصلی اقتصادی کشور ما بسته شود.

ماموستا خدایی اضافه کرد: ستاد مقابله با تحریم‌های دشمنان باید با تمام توان و با برنامه‌ریزی‌های مناسب در برابر این هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

به گفته وی، وحدت و همدلی بین مردم و تلاش مضاعف مسوولان بهترین نیاز امروز برای مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است.

امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه ملت ایران همواره ثابت کرده در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند، اذعان داشت: ملت ایران باید با حضور گسترده و با بصیرت خود در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال قاطعانه پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را بدهند.

انتهای پیام/م

امام جمعه سنندج مردم را به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.