بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس تمرکز خود را از دست دادند و دست پاچه بازی کردند.

درخشان: بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم دست پاچه بازی کردندحمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شکست تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در مورد این دیدار گفت: در نیمه دوم بازیکنان تیم پرسپولیس تمرکز تیمی خود را از دست دادند و دست پاچه بازی می‌کردند.

او در مورد برتری پرسپولیس در نیمه اول و عقب کشیدن این تیم در نیمه دوم گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول به تیم حریف اجازه موقعیت سازی ندادیم. اما در نیمه دوم نتوانستیم روند نیمه اول را ادامه دهیم و آنطور که بازی باید به نفع ما پیش می‌رفت، نرفت.

او در مورد علت افت تیم پرسپولیس در نیمه دوم گفت: مسافت طی شده تا ژاپن و خستگی بازیکنان باعث شد در نیمه دوم کمی از نظر بدنی تحلیل بروند و نتواند در مقابل تیم کاشیما ایستادگی کنند.

درخشان در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس گفت: در نیمه دوم خط هافبک ما عملکرد خوبی نداشت و میانه زمین را از دست دادیم و این موضوع باعث شد تیم کاشیما بتواند موقعیت گلزنی ایجاد کند و موفق شد از آن استفاده هم کند. ۲ گلی که خوردیم کارمان را برای بازی برگشت کمی دشوار کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد علت باخت پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: عدم تمرکز و دست پاچگی بازیکنانمان در نیمه دوم باعث شد سیامک نعمتی اخراج شود. خستگی زیاد و فشار روحی روانی که روی بازیکنان پرسپولیس بود باعث شد در نیمه دوم بازدهی کاملی نداشته باشند و عقب نشستند.

او در مورد نقطه ضعف بازیکنان پرسپولیس در این بازی گفت: فشار‌های روانی روی بازیکنان باعث شد بازیکنان در تصمیم گیری‌های خودشان دچار اختلال شوند و تیم حریف بتواند از اشتباهات به نفع خودشان استفاده کند.

در خشان در مورد بازی برگشت فینال در وزشگاه آزادی گفت: هنوز به بازی برگشت امیدواریم و قطعا برای جبران وقت کافی داریم. پرسپولیس نشان داده که در ورزشگاه آزادی می‌تواند شرایط را تغییر دهد و توان گل زدن به این تیم ژاپنی را نیز دارد. قهرمان شدن در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس پرسپولیس نیست و همچنان امیدواریم.

او در مورد تیم کاشیما آنتلرز گفت: البته به هیچ وجه نمی‌توان تیم کاشیما را دست کم گرفت و در خانه نیز باید بسیار مراقب باشیم. این تیم کار تیمی در فوتبال را به خوبی بلد است و می‌داند چگونه می‌خواهد بازی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نتیجه بازی برگشت گفت: بازی برگشت این باخت را جبران خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: حسینی: هواداران برای یک روز بزرگ در ورزشگاه آزادی آماده شوند

مظفری: عملکرد داور دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن خوب بود/ اخراج نعمتی درست بود

نعمتی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد


انتهای پیام/

صحبت های حمید درخشان بعد از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.