بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: از همه هواداران می‌خواهم برای یک روز بزرگ آماده باشند تا بتوانیم لیگ قهرمانان آسیا را خوب تمام کنیم.

حسینی:از هواداران می خواهم برای یک روز بزرگ آماده باشندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از پایان بازی این تیم مقابل کاشییما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: از ابتدا مشخص بود بازی سختی مقابل تیم ژاپنی در فینال جام باشگاه‌های آسیا خواهیم داشت. کاشیما تیم خوبی است، بچه‌های ما هم زحمت زیادی کشیدند و هنوز بازی برگشت مانده و ما هم منتظر هوادارانمان هستیم تا یک بازی سخت را خیلی خوب تمام کنیم. از همه هواداران می‌خواهم برای یک روز بزرگ آماده باشند.

او درباره داوری دیدار پرسپولیس و کاشیما بیان کرد: عملکرد داور در این مسابقه تاثیر داشت. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و حریف نیز روی ضد حمله‌ها برنامه خاصی داشت و به خوبی کار کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: از طرفی ما هم می‌توانستیم از همان ابتدا دفاع کنیم، اما بالا بازی کردیم و متاسفانه گل‌های بدی هم خوردیم و امیدوارم با حمایت هواداران نتیجه را جبران کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
بختیاری
۱۲:۱۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
آقای حسینی یک من آش به همین خیال باش انشاالله 4گل دیگه می خوری جام همیشه مال آبی ه-----------است انشالله هرگز رنگ قهرمانی را نبینی
-
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
انشاالله به امید آن روز
آخرین اخبار